Wychowanie fizyczne

Dzienne zapotrzebowanie energetyczne zależy od wielu czynników i jest uwarunkowane między innymi: trybem życia, aktywnością fizyczną, wagą, wiekiem oraz płcią. Zapotrzebowanie kaloryczne powinno być dokładnie dostosowane do każdego człowieka, każdy z nas jest inny i wykonuje inną pracę. Przede wszystkim musisz zapoznać się z ogólnymi zaleceniami dotyczącymi tego, ile kalorii potrzeba w zależności od wieku i płci:

  • dziewczynki 14-18 lat: 1800-220 kcal;
  • kobiety 19-50 lat: 2200 kcal;
  • kobiety powyżej 51. roku życia: 1900 kcal;
  • chłopcy 14 – 18 lat: 2200 – 3200 kcal;
  • mężczyźni 19-50 lat: 2900 kcal;
  • mężczyźni powyżej 51. roku życia: 2300 kcal.

1.Fat burning – cały trening https://youtu.be/H5bkF_Jufuc

2.Pompka – prawidłowa technika, napraw 3 największe błędy https://youtu.be/_spPWlYR0bE

3.Silny brzuch, zdrowy kręgosłup – stabilizacja ciała https://youtu.be/LvHWUGVfBHo

Zachęcam do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu! (w maseczce i zachowując odstęp)